четверг, 8 марта 2012 г.

веснааа ^^

Привет) С появлением нового фотоаппарата :) и весеннего настроения :) я решила опубликовать несколько любительских снимков из серии самолюбования) строго не судите, пока не разобралась в режимах-настройках))) так, пара нарцистических фоток)))

Moikka) Kun oon saanut uuden kameran :) ja keväisen fiiliksen :), päätin laittaa muutaman amatööri kuvan n.s. Itseihailua - sarjasta) Please, älkää siis tuomitseko mua vakavasti, koska en oo vielä hyvin selventänyt kameran asetuksia ja tiloja))) elikkä, tässä on pari narsismi-poseerauskuvaa minusta)))   




12 кг покинули меня примерно за год, и долгое время вес практически не менялся, хотя вчера я  пообедала аж 2 раза (зашла в гости к бабушке)), я боялась встать на весы сегодня, боялась, что мой вес увеличится. С другой стороны, я заметила, что мой вес может коварным образом увеличиваться, даже если я не переедаю... Удивительно)) НО вес пошел вниз, уф))) Вес будет лучше держать под контролем, если энергия, расчитанная на день, будет распределяться равномерно небольшими порциями. 

12 kiloa meni multa pois n. vuodessa ja pitkään painoni oli seisonut lähes muutoksitta. Eilen päivällä söin kunnolla kaksi kertaa!! (kävin mummon luona), siksi tänään aamulla pelkäsin vähän punnita itseäni.. Pelkäsin, että tämän jälkeen painoni vain nousee nousemistaan. Toisaalta, oon huomannut, että painoni pääsee salakavalasti lisääntymään jopa kun en syö liikaa... Yllättävää, mutta painoni päinvastoin meni alaspäin!!
Paino pysyy paremmin hallinnassa, jos päivän energia nautitaan tasaisesti pienissä erissä.


Девочки, хочется пожелать всем весны, сногсшибательных эмоций и радости))))Девочки, с 8 марта!!!! Желаю всем прекрасной солнечной весны! :)))))

Tytöt, nyt toivottelen teille kaikille ihanaa kevään odotusta, mahtavia tunteita ja iloa! Hauskaa Naisten päivää!!!! Toivotan oikein hyvää ja aurinkoista kevättä! :)))))



3 комментария: